Alla hjärtans dag-presenter

Är nu ganska nyss hemkommen från jobbet, det har varit en ganska lugn kväll. Har inte haft nåt riktigt "firande" av alla hjärtans dag men trots det har jag fått två presenter!! Den ena kom min bästa kusin (och vän) med igår men jag öppnade den inte förrän idag. Det var en jättesöt och mjuk liten nalle, TACK vännen!!

image19

Visst är den söt!!


Den andra presenten kom med posten i dag och det var en bok från min kära svägerska M, TACK gumman- du är otrolig och så finurlig! Jag älskar att läsa så nu längtar jag till jag kan börja med denna bok.

image20

Vad underbara vänner och släkt man har, jag är lyckligt lottad men visar den uppskattningen alldeles för lite. Det blir mitt "löfte" till mig själv hädanefter, att inte bara tänka det för mig själv, utan att även visa det mer!!

Ikväll blev jag även "gräsänka". R jobbar ca 17 mil hemifrån i veckan men har pendlat varje morgon och kväll. Det innebär att han stiger upp strax före 4 varje morgon och kommer hem runt 17.30 Det är ju rätt jobbigt, så ikväll stannade han hos min mormor och morfar för det blir närmare. De blir så glada över att få ta hand om honom då och då. (och han tycker nog att det är ganska skönt att bli bortskämd av dem oxå) Där blir han uppassad minsann! Inta samma service här hemma ;-)

Så nu är det bara jag och katten hemma. Han fyller för övrigt 14 år idag. Han har fått lite extra "gotta" nu ikväll sen jag kom hem. Han är ett litet matvrak som äter i stort sett allt!

image21

Lite busig trots sin ålder...

image22

men det går över rätt fort! Puss på dig!!


Nu är det nära till min första scrapträff.... *ler*   Tror inte jag kommer att få så mycket gjort i pysselväg- har väl fullt upp med att titta på alla andra?? Nä, det ordnar sig säkert men jag är ju inte så van att ha sällskap när jag pysslar. Åker redan imorgon till min pappa, där jag ska bo i helgen. Blir roligt att få spendera lite tid med dem.


Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Fina presenter! Syster överraskade mig också*ler*. Måste erkänna att Svante är verkligen sååå söt, gratta honom från oss i Luleå i efterskott*kram*.
Ses snart!

Kram

2008-02-15 @ 08:09:40
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Blommig

Vilka fina presenter du fått!! Och vilken gullig katt du har!
Ska bli jätte roligt att träffa dig i helgen!
Bara en dag kvar nu:-)

2008-02-15 @ 08:12:40
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test