Ett kort inlägg

Detta blir ett kort inlägg, men jag måste ju bara berätta om middagen i onsdags. Hade ju varit modig och valt sånt som jag ej ätit förr.. förrätten som var lättstekt pilgrimsmussla, tomatsorbet och tomatsalsa var INGEN höjdare- smaken var bra men konsistensen!! usch.. var som att tugga på dallrigt fläsk. Är känslig för just konsistenser så jag kämpade med en mussla och den andra gav jag bort till en arbetskompis som tyckte det var jättegott. TACK OCH LOV! Tillbehören var goda. Varmrätten- oxfilé, svamp och oxsvansvårrullar + tillbehör, var jättegod. Och efterrätten- vaniljparfait, flarn av vit choklad, lakritssås och havtornssås var oxå supergod!!
Så summa summarum var jag väldigt nöjd med maten, kul att ha testat nåt nytt, om än inte allt var perfekt. Vi hade oxå väldigt trevligt, som alltid när vi samlas hela arbetsgruppen.

I torsdags tapetserade och målade jag och mamma i deras nya hus- blev jättefint. Imorgon blir det flytt av möbler och sen är det klart. Då är de landsbygdsbor istället för stadsbor. Vi bor ju oxå på landet och det är så skönt när man styr bilen från stan och får åka hem till lugnet.. :-)

Får bli en längre uppdatering nästa gång, nu ska jag göra mig klar för jobbet. Har koll på vilken tid jag börjar idag.. *asg* kram

Kommentarer
Postat av: Linda

tjennixen, tack för pratstunden// trevlig sida och tack för tipsen på dina länkar=)

Vi ses

2008-02-09 @ 23:02:06
URL: http://familjenbacklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test