Scrapträff

Hoppas alla har haft en bra helg, för det har jag. *ler*  Jag har äntligen varit på min första scrapträff och det var så himla roligt och trevligt!  Alla var verkligen jätteduktiga. Jag fick som väntat inte så mycket gjort, men det var kul att se på de andra och jag fick mycket inspiration. Jag hade lite svårt att koncentrera mig och "känna" hur jag ville göra. Gjorde bara två LO och två kort- visar dem sen. Ska förbereda mig med lite olika skisser nästa gång så jag har nåt att gå efter. Tror det blir lättare då. Jag längtar redan till nästa träff!! :-)

TACK ALLA för en trevlig helg!

Det har även varit roligt att träffa pappa och "bonusmamman". Jag har haft full markservice av dem med mat, kaffe och väckning på morgonen *smile*  Tack ska ni ha!

Idag har jag packat upp lite grejer och tvättat. Nu ska jag ta mig en stor mugg med kaffe och sen ska jag åka och jobba.

Kram

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Tack själv vännen! Det var kul att sitta tillsammans, måste vi göra fler gånger. Hoppas vi ses snart och att du fick ihop kortet till slut*le*.

Kram

2008-02-18 @ 14:31:35
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test