Snurrig..

Ojoj vad man kan vara snurrig ibland.. Åkte till en kompis idag innan jag skulle på jobbet. Var stensäker på att jag började kl 16. Satt och surrade med A-S, drack kaffe och allt var frid och fröjd. Kl 14.50 får jag ett sms av en arbetskompis där det står- du vet väl om att du börjar 14.30 idag? Aahh.. s**t... Ringde upp och frågade om hon skojade, men det gjorde hon inte! Det var bara hoppa in i bilen och skynda iväg. Ingen fara skedd, det var lugnt på jobbet och annan personal kvar men ändå stressande. Lär ju inte glömma att kolla schemat i första taget!! :-)

Har faktiskt hunnit göra ett kort med en av de nya hÄnglarna från månadspaketet, men kan ej visa det ännu då det är ett tag kvar innan mottagaren får det. Måste säga att jag verkligen gillar de stämplarna- de är ju så söta. Har även beställt några från styckeförsäljningen och väntar hem dem vilken dag som helst nu, ev imorgon! *GLAD*
Fantastiskt att man kan bli så glad för nåt så "litet".

I morgon jobbar jag till 15.30 och sen, kl 18 ska vi på stans "finrestaurang" och uppvakta en arbetskamrat som har fyllt jämnt. Det ska bli riktigt trevligt, hoppas maten är god. Det är lite annorlunda mat men det är ju skoj att testa nåt annat än det vanliga. Jag ska bl a äta stekta pilgrimsmusslor till förrätt och oxflié + vårrullar med oxsvans till varmrätt!?? Minns inte vad de andra tillbehören hette- nåt med mustsås mm mm.
Till efterrätt blir det vaniljparfait, lakrits och havtorn. Gott gott gott  *myser* Återkommer till detta senare, när jag kan säga hur det smakade.

Nu måste jag packa mig isäng så jag orkar med morgondagen- den blir lååång. Åker hemifrån halv 7 och har ingen aning om vilken tid jag kommer hem. Åker inte hem efter jobbet eftersom jag i princip bara skulle hinna hem och vända, då vi ska samlas kl 18. Går upp till mamma och gör mig klar där- bäst passa på att nyttja den möjligheten nu, för efter helgen som kommer bor de inte kvar längre. Då flyttas de sista grejerna till det nya huset. Jag är så glad för deras skull att de hittat detta ställe- de har letat så länge. Kommer att bli så fint och mysigt när de är klara. *Lycklig*  Hmm.. isäng var det jag skulle.. svårt när man kommer på annat att fortsätta skriva om. ;-) Nä, nu får det vara bra för denna gång.

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Spännade att se ditt kort, och håller med om att de nya stämplarna är jättefina. Nyfiken på vilka mer du beställt*ler*.
Hoppas du får en trevlig arbetsdag(bra att du kollat schemat så att du börjar rätt tid idag*asg*) och så har du en trevlig middag. Det låter supergott allt du ska äta, lite avens blir jag...

Kram från mig, Eivor

2008-02-07 @ 08:31:42
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test