En ny vecka

Så var helgen över och en ny vecka väntar. Jag har haft en riktigt skön helg. I fredags kokade jag palt och några av våra vänner var här och åt. Efteråt fick vi alla "paltschwiimen"  :-)
Men... sen på kvällen gick vi till bästa grannen/ vännen L och där väntade ost och kex.. gott gott! Naturligtvis orkade man pressa ner lite av det oxå. *ler*

Lördag var en slappardag.. Såg skidor på tv under dagen. På em var vi på bio och såg Solstorm, vi tjejer tyckte den var bra men inte killarna. (oväntat...   -nä!) Sen åt vi kycklingsallad mm hos A-S och J- mycket gott, som vanligt! Blev nästan ännu mättare än från palten i fredags?! Såg även lite handboll på kvällen, synd att Sverige förlorade men de gjorde det ganska bra ändå tycker jag! Har alltså blivit rätt mycket tv denna dag.

Även idag (söndag) har  jag sett en del sport på tv- som ni säkert har förstått så är skidor och handboll två av mina favoritsporter, och eftersom det är högaktuellt nu är jag superlycklig.  Men det bästa är ju att man är kvinna och kan göra två (minst) saker samtidigt. Så jag har passat på att göra två LO under tiden, blev rätt nöjd med båda.
Har aldrig gått så fort förut, men jag var så peppad och sugen på att pyssla så det bara flöt på-= underbart. Lägger in dem här framöver.

Det var allt för denna gång, kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Blir nyfiken på dina LO...Kul att det flöt på, visst är det härligt när det bara stämmer?! Ska sätta mig och välja lite papper nu till en LO*ler*.
Ses imorgon!

Kram

2008-01-21 @ 21:09:45
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test