Ett kort

Arbetshelgen är över och halva veckan har gått. Är nu ledig till på måndag *ler* och det känns skönt! Ska försöka pyssla lite- känner att suget är tillbaka.

Måste bara få visa vilket fint kort jag fått ikväll. Min underbara vän A-S har en dotter som är 11 år- hon älskar att pyssla och är min bästa scrapparvän. Hon är så duktig och påhittig. Fick detta fina kort av henne. Tack E!

image8


Har även tagit kort på mitt "alteredprojekt". Svårt att ta kort så att man ser allt- blev lite suddigt oxå tror jag, men det får gå ändå. Den går i turkost och brunt (favoritfärger för tillfället) Har aldrig gjort nåt sånt här förut, men fick blodad tand så det blir fler.

image9


Locket sett uppifrån

image10


Nu ska jag gosa med min katt Svante och se lite tv. Kanske kan man lura till sig lite massage av sambon oxå!?


Ha det gott, Jeanette


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Vilket gulligt och fint kort du fått! E är ju jätteduktig.
Gillar burken, fint lock. Provade ju också för första gången att göra ett altered och det är riktigt kul. Visar det på bloggen efter helgen.

Kul att du bloggar också, länkar dig.
Sköt om Er och hälsa brorsan!

Kram från oss i Luleå.

2008-01-16 @ 22:12:22
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Blommig

Underbara alster du har gjort!
Välkommen till scrapklubben Pysslarna!

2008-01-17 @ 14:57:09
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test