Lite nytt

Tänkte jag skulle visa lite nytt som jag gjort de senaste dagarna. Det har blivit tre LO. Alla foton är från min och mammas resa till Prag förra våren. Har inte gjort något med de korten hittills men så kände jag att det var dags att börja.

RIKTIGT KUL när man nu tittar på korten och får drömma sig tillbaka. Vi hade kanonväder, god mat och dryck hela tiden- allt var perfekt.

Högst upp på kullen är Vituskatedralen- omgiven av borgen. Vackert, eller hur?

 image11


Mums.. korv, surkål och öl! Mycket godare än man kan tro.

image12


Karlsbron... den är så vacker...   Här har jag gjort lite dold journaling- se nästa bild
image13

image14

Var som sagt väldigt roligt att pyssla med dessa kort så det kommer att bli fler LO från den resan...

Det enda jag har scrappat utöver dessa är ett födelsedagskort till min svägerska, som fyllde år igår. Vi var dit och firade henne och fick kaffe, tårta och gófika. Mycket trevligt och kul att träffa alla... särskilt deras lillprins förstås- han är så mysig. :-)

Fick även möjlighet igår att springa in på LAJM och handla upp mitt presentkort som jag fick i julas... *Ler*
Köpte ett clearstamp- alfabet.. längtar till jag får tid att använda det.

Nu ska jag se lite tv och sen gå och sussa, kram kram

Kommentarer
Postat av: Blommig

Ååå så fina LO's min favorit blev Prag!
Underbart papper!

2008-01-24 @ 06:13:33
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Blommig

Självklart får du länka till mig:-)

2008-01-24 @ 15:19:03
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Finfina grejer du skapat!
LO Prag är super!

Kram från mig, Eivor

2008-01-27 @ 16:49:51
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Eva-Marie Stenberg

Vad fin sida du har gjort i din blogg, den kommer jag att besöka ofta. Kram från mig.

2008-02-01 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test