Äntligen har "HAN" kommit.. =)

Jag har ju glömt att berätta att R har köpt en Cuttlebugmaskin till mig och ett Hippie Chick- alfabete. TACK vännen!! Idag har jag hämtat "han"  =)  Så grön och fin är han, min lilla groda! Förhoppningsvis ska han arbeta hårt och tjäna mig väl *asg*

Vill ni se hur han ser ut?? Klart ni vill!


image35

image36

Har redan stansat ut lite bokstäver och det gick bara finemang.

Tänkte visa två LO som jag gjort tidigare men inte kunnat visa pga att de varit inskickade till olika utmaningar. Den första var en färgutmaning på "scrapinspiration.blogg"

image37


image38

Den andra gjorde jag till klubben Pysslarnas februariutmaning. Ingen vinst denna gång, men det gör ju inget. (lever fortfarande på förra månadens vinst *fniss*)   Färgerna på denna LO framgår inte alls som de är. Varken i scannern eller med kameran gick det att få till så det blev bra. Och hur jag än gjorde så blev det ett blänk i fotot.  =(  Nåja, så blir det ibland.  

På fredag ska jag och A-S pyssla HELA dagen. Åker dit på morgonen och sen håller vi på så länge vi orkar. *längtar, längtar, längtar* Hoppas få en massa LO gjorda- ska satsa på det i alla fall. Måste förbereda mig med foton och lite skisser. Ska bli SÅÅÅ kul!! *klappar händerna* De enda avbrotten blir kaffe, mat och toabesök...  Oj va vi ska surra- tur att det bara är vi två (med "tur" menar jag att vissa herrar inte är med, som ibland blir lite trötta i huvudet av surret =)) Är själv helt oförstående för detta!? =)

Sen är det ledig helg som väntar... är förresten ledig 3 helger i rad!! Jobbar ju egentligen varannan helg men påskhelgen har vi stängt så då blev det så = underbart!  Det är ju annars bara under sommarsemestern man får uppleva det. Har det lite lugnare på schemat kommande vecka och då ska jag försöka hinna göra lite nyttigt här hemma. Nu när vårsolen börjar visa sig ser man hur nödvändigt det är...  Men jag planerar även att göra lite roligare saker- ni kan ju gissa vad! (hahaha)

Nu är det snart sängen som hägrar, det ska bli skönt.

Ha det bra

Kram Jeanette

Kommentarer
Postat av: Blommig

Va snygg han är, Herr grön!!
Dina LO's är underbara!
KRAM

2008-03-12 @ 14:24:33
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Maria i Råneå

Aha, här ser jag vår gemensamma vän (vänskaps layouten..)! Hon åldras ingenting denna kvinna!
Ha det gott!

/Maria

2008-03-16 @ 06:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test