Grönt är skönt..

Lite ny färg på bloggen... Det blev lite väl mycket grönt kanske men nu får det vara så här ett tag. Jag har nu blivit frisk från magsjukan, jobbade söndag och måndag. Ledig idag, och jag passar på att göra ingenting. =) Ute lyser solen men det blåser förstås och då är det inte så kul att vara ute. Håller koll på postlådan för jag väntar paket- inget märkvärdigt dock, bara lite band och pärlfloss. Snart är jag klar med "tavlorna" jag gjort till en arbetskompis. Håller på med den sista nu, så snart kommer det bilder. Tänkte däremot visa kortet jag gjorde på beställning- det var till ett par nyblivna föräldrar.
"Rosen" högst upp till vänster har jag gjort själv men just nu hittar jag inte sidan där jag såg beskrivningen... ska försöka leta rätt på den och lägga inden här sen. Men jag kan tipsa om en annan sida- en tjej som gör galet mycket fina blommmor av papper. Den hittar ni här.



















Nu har posten kommit så jag ska springa ut och hämta den- håll tummarna att paket väntar! *fniss*

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: Catta

Det blev snyggt med grön bakgrund, lite föraningar av våren. Vilket gulligt kort du gjort, helt underbar stämpel och ros! Kram

PS Hoppas paketet kom!

2009-02-24 @ 22:56:09
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Eivor / Ejja

Jag gillar den nya färgen, bra att du blivit frisk.

Hoppas paketet landade i brevlådan ler.

Kortet du gjort var jättefint, fin blomma du gjort!



KRAM

2009-02-25 @ 08:25:06
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: AMAZILIA

AMAZILIA.BLOGG.SE

Va med och tävla om smycke!!

2009-02-25 @ 21:49:12
URL: http://amazilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test