Mässa

Nu är det nära... Pysselmässan börjar imorgon och jag längtar lika mycket som ett barn gör på julafton... *drömmer mig bort* Vad jag ska handla vet jag inte riktigt men jag har gjort en "liten" lista på sånt jag vill kolla på. Hoppas att det kommer att finnas mycket papper och blommor- gillar ju att dekorera med blommor som ni säkert redan har märkt. *ler*

I veckan har jag inte hunnit pyssla så mycket- det enda jag har gjort är en namnskylt att ha på mässan. Annars har jag mest jobbat och ränt runt. I onsdags jobbade jag dag och efter vi hade skickat brukarna på morgonen hade vi tre! olika möten efter varann. Puh.. var ganska tom i bollen efter det. (mer än vanligt alltså =) ) MEN då hade jag ju tur för min kusin ringde och bjöd mig till faster på middag... palt! Tackade givetvis ja på direkten- särskilt eftersom R skulle stanna hos mormor och morfar över natten.

Igår var jag på datautbildning ett par timmar och sen åkte jag till mamma och då bjöd hon på älgköttsoppa till lunch.. Det var smaskens! Hon har varit sjuk i veckan men är på bättringsvägen så jag hoppas hon ej smittade. Har kännt mig trött och lite "halvförkyld" ett tag nu, som att man bär på nåt som ej bryter ut. Har en förmåga att bli så för mig- blir väldigt sällan sjuk. Det är ju förstås väldigt bra, men ibland kan man önska att  man var sjuk ett par dagar och sen var det bra. Inte roligt att gå och vara trött och halvtaskig under en lång tid heller..  Nåja, vi får se hur det utvecklar sig. Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna till jag börjar jobba kl 14.30 

..just ja.. höll på att glömma.. jag har ju upptäckt hur roligt det är att handla på ebay.. har vunnit 3 auktioner på olika alfabet där. Två stycken har jag fått hem så nu väntar jag på det sista. Det "fick" jag för ca 180 kr- det är helt otroligt bra pris. *lycklig* Har funkat bra och inte varit nå problem med att få hem dem.

Bild på den senaste kakburken som mamma beställt

image60

image61

Återkommer med info från mässan... och kanske lite bilder på sånt som ville följa med mig hem... =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test