Valborgsmässoafton

Så var det då valborg- tiden går som sagt fort nu! Underbart väder är det här idag, ovanligt för valborg. Vi ska vara hos A-S och J och grilla. Sen blir det att gå till en brasa och kolla när den tänds- det är verkligen ett vårtecken.

Jag kämpar på med att klä om knapparna till husvagnsdynorna- det känns som ett evighetsjobb... tycker jag har gjort massor men när jag tittar på de olika högarna så är det fortfarande ett berg som är ogjorda! Tycker inte att det syns nån skillnad alls- fast jag vet ju att det inte är sant.. bara kämpa på, så småningom ska alla vara klara.. =)  Det blir hur som helst superfint!!

Imorgon kanske det blir en pysseldag med A-S, det skulle verkliogen vara kul att förlora sig i scrappande ett antal timmar- det är länge sen nu. Väntar på posten idag och hoppas att jag ska få foton som är beställda, skulle behöva dem inför morgondagen. Annars får jag väl koncentrera mig på att göra kort- har många födelsedagar framöver. Väntar även på ett alfabet jag vann på ebay för drygt 2 veckor sen, vill att det kommer IDAG! *håller tummarna hårt*

Ha en underbar kväll och sköt er!

/Jeanette


Kommentarer
Postat av: Linda

tjenixen stumpan,, hoppas ni fick en trevlig valborg med brasa och allt vad firandet inför maj innebär. Här tapetseras det och jag håller mig mest undan,,,, en å annan svordom hörs=)
Ha de bra//

2008-05-03 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test