Jag har inte glömt..

Nej, jag har inte glömt att jag ska försöka uppdatera här. Men vi har varit borta i helgen och uppvaktat min bonusmamma som har fyllt år. Jag ska visa kortet jag gjort till henne nästa gång jag skriver. Idag har jag röjt lite här hemma- det var välbehövligt vill jag lova! Fick besök av min kusin T en stund, som ville ha en kopp kaffe. Eftersom jag, som ni vet, är en kaffetrumma själv så var ju detta inget problem. =) Ikväll har vi pressat och ladat hö.. puh, det känns i armarna och ryggen. Viktigt att få in höet innan det kommer nå regn, alltid samma stress varje år angående detta. Nu är det "bara" en äng kvar att pressa och få in. Hoppas regnet uteblir.

Imorgon åker jag, A-S, J och E till IKEA i Haparanda. Det ska bli roligt fastän jag inte ska handla nå stora grejer. Har gjort en lista på lite småsaker som förvaringsbackar osv. Jag har nu klurat och gnuggat senilknölarna ett tag och kommit fram till hur jag ska göra mig en pysselhörna!! Jösses vad jag längtar till det är klart, men än dröjer det. Men bara vetskapen av att det ska bli av gör mig lycklig. Just nu är det fullt upp med altanen, höet och gårdsskötsel så R har inte möjlighet att hjälpa mig. Men jag ska börja så smått med det jag kan göra själv. När allt är klart ska jag visa er resultatet.

Jag har i övrigt blivit beroende av att lyssna på ljudböcker! =) Hahaha.. tur att det inte är nåt farligt att bli beroende av. dDet är så perfekt att plugga in hörlurarna och sen kan man lyssna samtidigt som man gör en massa tråkiga sysslor. Om ni inte har testat detta ännu så GÖR det, det är superbra. Att scrappa samtidigt funkar oxå. Det enda som inte funkar (för mig) är att göra ingenting under tiden. Då blir jag rastlös och trött och om jag då lägger mig för att lyssna.. då somnar jag. (har hänt ett par gånger =))

Återkommer med en rapport från IKEAresan.

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Linda

aloha, ja vädret var ju inge vidare, men skönt och mysigt har vi haft det ändå. Hoppas att du njuter av semestern,,,,kram Linda

2008-07-16 @ 17:10:51
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test