Rallycross

Igår var vi alltså på Rallycross och försökte hejja fram min kusin men tyvärr hjälpte inte det. Men det var en härlig och rolig dag trots det. Solen strålade men tyvärr så blåste det riktigt kallt från havet då och då, så man trodde man skulle krypa ur skinnet vissa stunder. Detta hindrade ju inte att jag brände mig i ansikte och på halsen- trots att jag faktiskt hade smörjt in mig med solskyddskräm! Så idag är jag som en kräfta...

Min nya kamera har verkligen fått jobba hela helgen, har tagit mellan 1100- 1300 kort. Tur att man kan radera de dåliga på en gång. =)

Så här kan det gå...  Otur att bli knuffad av banan redan efter första kurvan.




Det går undan även i kurvorna.




Hoppsan...




Rallycross är en jätterolig sport att kolla på, så om ni nån gång har möjlighet så far och titta. Det går fort, låter mycket och så händer det alltid nån avåkning/ krock som gör det hela nervpirrande. Så länge ingen gör illa sig är det ju roligt när det händer lite grejer- fast det kostar förstås en del när bilarna går sönder.

Nu väntar sängen och sudokut på mig... Sov gott

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Härligt galna bilder! Hoppas det gick bra för inblandade ler

Måste få kika på din kamera sen. Jag ska försöka våga börja använda min snart...



KRAM

2008-06-12 @ 08:40:24
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Blommig

Det såg ut att gå vilt till på rallybanan:)

Va kul med ny kamera !

Ha en trevlig helg

kram

2008-06-13 @ 09:02:20
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test