Sol och värme

Ja nu har sommaren verkligen kommit!! Det är soligt och VÄLDIGT varmt här idag- det är SÅ underbart. Jag älskar värmen. Jag har varit ledig i två dagar nu och både hunnit göra lite nytta och slappa lite. Igår rensade jag ur skafferiet och kastade en del. Sen var jag på hoppträning och det gick superbra för kusinen, nu hoppas jag det går lika bra på tävlingen på fredag. Efter dusch och klädbyte åkte vi med L och L på en liten biltur och spanade efter älg och björn men turen var ej på våran sida denna gång. Jag hann se ett rådjur men det var allt.

På förmiddagen idag har jag varit hos min faster och druckit kaffe och fikat. Mysigt att sitta ute på altan och titta på hästarna i hagen. När jag kom hem startade jag en tvättmaskin- nu skulle man bara ha nån som kom och tog rätt på tvätten oxå.. =) 

Jag har färdigställt två kort oxå som jag började med i måndagskväll. De ska jag ge bort till två som tar examen i veckan, visar dem senare.

Förra veckan gjorde jag ett kort som jag klurat på ett tag. Det har jag liftat från Anita på hÄnglarbloggen. Där finns mycket inspiration.  
Skickade det till en vän som jag ville önska en fin sommar. Vet inte om hon fått det ännu men jag kan ändå visa det för det syns inget namn. =)

Framsida




På framsidan har jag stämplat på plast och sen strött ut glitter innan bläcket torkat. Syns inte så bra på bild. Samma hÄngel innuti som jag har färglagt så man ser den igenom om man stänger kortet. Gjorde en brevficka och stoppade tagen med texten där.





Kul idé för ett kort tyckte jag. Kommer att göra fler av den här sorten.


Nu strular det med bloggen igen... rätt som det är blir man utkastad och så går det inte logga in.. blir galen! Ska avsluta detta inlägg medan det går.

HA DET BRA!!


Kommentarer
Postat av: Linda

tårar kommer, tårar går,,, idag kom det en hel hop med tårar när jag öppnade ett brev jag fick med posten och såg att det fina kortet jag beundrade igår på din blogg, faktiskt var till mig. Tusen tack,,, och tack för att du finns och att du är du.

Kortet ska få en helt egen plats här i mitt hem.



många varma & soliga kramar //Linda

2008-06-05 @ 10:31:26
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test