Vilken underbar dag!

Jaa, fredagen var en underbar dag. Vi pysslade från 10 på morgonen till 01.00 på natten!! Vi gjorde korta uppehåll för mat och kaffe. Tack och lov så har vi förstående män som servade oss med middag (thaimat= mums) *ler*
Hade ju tänkt hinna ett antal layouter, men fick en beställning på en kakburk till mammas jobb, så jag koncentrerade mig på att göra den klar. Men jag hann iaf göra 2 LO.

Det är helt sjukt att det är så roligt med denna hobby... man glömmer tid och rum där man sitter. Det känns inte alls som att man suttit länge men när man kollar på klockan inser man att timmarna går. Vi var faktiskt duktiga på att stretcha då och då under dagen och det räddade nog både rygg och nacke för jag hade inte alls särskilt ont igår och det brukar jag ha, bara jag suttit en kort stund. Denna dag gav ju förstås mersmak så vi har redan bokat in en ny pysseldag! *jippi* 

Idag har vi haft pimpeltävling på älven och sen prisutdelning och försäljning av våfflor i Bygdegården. Just nu luktar jag inte mumma direkt.. blir en del os med 3 våffeljärn i ett litet kök och bara spisfläkten som "vädrar" Det har varit perfekt väder att vara ute, några minusgrader och sol. Fisken nappade hyffsat bra- vinnaren hade fått 10 stycken. Nu ska jag vila fötterna på soffan ett tag och sen blir det en långdusch. 

Här kommer lite bilder från fredagens arbete...

Fliten lampa lyser... =)  Här gör A-S ett halsband. Hon hann göra rätt många halsband och armband. De blir SÅ fina! Jag tycker att det är ganska kul att "klämma och känna" på pärlorna mm. Men som jag sa till A-S så är det bäst att jag inte tittar så ingående på dem, för då är det risk att man vill börja med det med. Och det RÄCKER med EN hobby- det kostar nog mycket...

image51


Ett armband som hon fäst berlocker på. Snyggt va!?
image52


Bilden talar för sig själv.. =)
image46


Det är kul att åka fyrhjuling med morbror!
image47


Lekkamrater
image48


Hoppas ni alla haft en skön helg!

/Jeanette  

Kommentarer
Postat av: Linda

hej pysseltanten och tack, men kortet har jag bara hämtat från google, inget jag gjort själv. Tiden verkar inte vilja finnas//

2008-03-18 @ 21:48:02
URL: http://www.familjenbacklin.blogg.se
Postat av: Linda

hej pysseltanten och tack, men kortet har jag ej tillverkar själv, det är en bild från google// tid att pyssla på verkar inte finnas för mig nu, men kanske sen//

2008-03-18 @ 21:49:27
URL: http://www.familjenbacklin.blogg.se
Postat av: Linda

du, skicka många lika kommentarer lyckas jag däremot;)

2008-03-18 @ 21:50:15
URL: http://www.familjenbacklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test