En älg...

Det här blir bara ett kort inlägg- ska uppdatera lite mer senare. Ikväll har vi varit ut och kört lite med några kompisar. Vi har bl a sett hur mycket vatten det är överallt där det normalt sett inte ska vara vatten- många ställen som är översvämmade. Iaf så hade vi turen att se lite älgar och jag hade för en gångs skull kameran med mig och hann ta ett par kort på en ko och kalv! Men kvalitén är inte den bästa så det får ni ursäkta.. *skit*

Älgko  (kalven gömmer sig i riset till höger om bilden)

image71

Söt va?!  =)


Har även gjort en tagpocket till min kusin som har fyllt år... Grattis än en gång vännen! Skrev lite olika roliga och sanna ordspråk/ citat på tagsen innuti. I present gav jag henne ett presentkort på en ansiktsbehandling- det blev hon glad för.

image72



Lovar att uppdatera mer snart..   ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test