Hejhej

Började dagen med kaffe och att slappa på soffan framför tv och dator. Kändes trögt att få igång den gamla kroppen.. ;-) Men efter en stunds bloggande (och ett antal koppar kaffe) så kom jag igång med lite sysslor. Har tvättat och planterat tomatplantor och gurkplantor. De ska nu förhoppningsvis växa till sig och ge mycket "frukt". Vädret är rätt bra här idag så det var riktigt skönt att vara ute- synd bara att vi har så mycket myror på tomten... AVSKYR dem!! *ryser*  Ska lägga ut myrmedel och hoppas på det bästa.

Posten kom med paket idag *jublar*. De innehöll lite band, papperspåsar och journalingkort. Har även beställt lite pärlor från Pagoni och de kom oxå idag. Väntar fler leveranser- bara hoppas de oxå kommer i veckan. Nu är det ett måste att sätta sig ner och scrappa när jag har så mycket nytt som är otestat. Har inte hunnit göra klubbens utmaning denna månad- ska göra ett försök ikväll. Sen har jag även en idé till ett kort som jag längtar massor till att få göra.. ååh, om dygnet ändå hade några fler timmar...  Ikväll ska R och en kompis och kolla på en  fyrhjuling som han är sugen på, synd bara att de är så dyra. Då är minsann min hobby billig i jämförelse =)  Men jag unnar honom faktiskt en ny- den han har är för liten och har bara tvåhjulsdrift så det är svårt att ta sig fram ibland. Den används till de flesta jobb här hemma så det är inte riktigt bara för nöjets skull. (allt går ju att motivera, eller hur!?  hehehe)

Ska lägga ut lite bilder på mina fina plantor sen. =)

Hej svejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

halloj, vad härligt det är att läsa din blogg. Håller själv på att återgå till livet igen, hoppas vi ses snart// kram linda

2008-05-28 @ 16:58:59
Postat av: Jana

Ja! Fram med bilderna!

2008-05-28 @ 18:22:37
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test