På dåligt humör!

Ja, det är det snällaste man kan kalla det. Fick nyss ett mail från ett företag som sålde ett alfabet på eBay som jag bjudit på, vunnit och betalat- de hade fått slut på dem och fick inte tag på fler?? De lägger alltså ut grejer på eBay som de inte ens har i lager- företaget heter Custom Crops, se upp för dem! De brukar ha mycket grejer ute till försäljning, men jag ska då inte köpa av dem fler gånger. Visst, jag får pengarna tillbaka och det är jag ju glad för, men jag hade hellre tagit alfabetet jag bjudit på och vunnit. Det gäller dessutom Dieselskuggorna som jag var så glad över... jäkla s**t!! Nu är det bara börja om och jaga detta alfabet och det är inte så lätt. Kan inte ens börja beskriva hur arg jag är....

Okej, nu har jag lättat lite på "ångan"... =) I övrigt är allt bara bra här. Har varit ledig i helgen och verkligen haft det skönt. I fredags åkte jag till min pappa och passade då på att gratta honom på farsdag. Det var så roligt att träffa både pappa och E- det var ett tag sen. Det gick bra att köra men det var en jäkla trafik på hemvägen och jag tycker det är så jobbigt för ögonen när lysena från mötande trafik "fladdrar" mellan mitträcket när det är mörkt. I lördags hade jag en riktig mysdag, jag gick i pyjamas hela dagen, så himla skönt. Jag varvade mellan att sitta vid pysselbordet och soffan..  På kvällen tog jag mig dock i kragen och tog på mig kläder och så åkte vi till L och fick kaffe. När vi kom hem blev det lite mer pyssel. Jag är verkligen inne i ett pysselstim nu- det går så lätt och det är bara roligt. Det har i princip bara blivit en massa kort senaste tiden men det är ju så ibland. Det är både julkort och gratulationskort som ska göras.

Igår grattade vi svärfar och min bonuspappa på farsdag. Det var trevligt på båda ställena och mycket go´fika serverades. Ska visa korten jag gjort till dem senare. Imorse packade jag väskorna med grejer och for till A-S, vi har pysslat och surrat. Fick två julkortkort gjorda så jag känner att jag ligger bra till tidsmässigt. Skönt att inte känna sig stressad för en gångs skull. =) 

Nu är det dags att gå i säng, jag ska upp 5.20 så jag hinner lämna in bilen på service innan jobbet kl 7! Det är en fullbokad dag imorgon. Jobbar mellan 7-12, medarbetarsamtal med chefen 13- 15, sen hämta bilen, hem och äta och kl 17 blir jag hämtad för att följa på hoppträning, hemma igen ca 19.45.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Oj oj oj, jag har precis vunnit en aution hos just detta företag. Nu håller jag tummarna. Jag har vunnit grejer 2 ggr tidigare från dem och då har det funkat som det ska.



/Maria i Råneå

2008-11-12 @ 16:39:42
Postat av: Catta

Shit, jag kan förstå din ilska och jag tycker att dom företagen borde ha fått prov på vilka monster vi kan bli när vi inte vinner. Tänk då när man vinner MEN INTE FÅR GREJERNA! Huga...

Så skönt att vara ute i god tid med julkorten! Jag tycker så mycket om stämpeln med fripassageraren på korken =) Kram

2008-11-12 @ 23:33:49
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Mona

Hej!



Hoppas att den vita marken kan ge lite ljus i humöret =)

Jag tycker att det är trevligt med lite snö!

Allt är bra här i Luleå, förutom Sammya opererade hälsena. Om en vecka ryker stygnen och gipset,då får han en smidigare grej till stöd.

Ska jobba fredag och lördag sedan har jag en ledig söndag, då ska vi vara med Linda och Andrear som är upp i helgen, det ska bli kul att få träffa dem en stund!

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kramar från Mona!

2008-11-13 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test