Förkyld

Jaha, så var man då förkyld igen... igår kväll började det "reta" i halsen och efter ett tag började det ta ont när jag skulle svälja. Ytterligare en stund senare kände jag hur bihålorna började fyllas . Idag spränger det under ögonen och ner i käken och halsen känns som ett rivjärn... usch! Skulle egentligen ha varit på yoga idag men jag avstod och det är jag glad över för jag kan inte böja mig särsklit mycket innan det känns som om huvudet ska sprängas.

Det har inte hänt särskilt mycket sen jag sist skrev här. Jag har jobbat fredag till måndag och det har varit fullt upp. Vi har verkligen fått göra rätt för lönen kan jag lova!

Lördag kväll var vi bortbjudna på surströmming hos C och G och det var en mycket trevlig kväll! Vi var ett gäng på åtta personer som träffades. Det blev en hel del surr och goda skratt. Supergod strömming med tillbehör och otroligt mycket gott till efterrätt .Tack så mycket!

Idag har jag bara slöat och pratat i telefon med A-S. I kväll ska jag följa kusin A på hoppträning och försöka fotografera lite. Men det är så svårt att fota i ridhus, det är så knepigt ljus där. Sen så rör ju objektet på sig och då blir det lätt suddiga bilder pga för lite ljus. Har testat med en massa olika inställningar i kameran men ej hittat nån som funkar jättebra. Tar gärna emot tips om det är någon som vet mer om vad man skulle kunna testa. Men jag ger mig inte så lätt... lite nytta ska man väl ha av att man är envis. =) Får väl se om det är möjligt att trolla nå mer med alla knappar.

Nu ska jag vila lite och ladda batterierna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Blommig

Krya på dig!!

2008-10-08 @ 06:40:21
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Krya på dig!!

2008-10-09 @ 11:40:05
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test