Städat


Idag har jag städat... men inte den vanliga tråkiga städningen, utan bland mina scrapgrejer och det är bara roligt! Det blev så fint och jag lyckades få bort några burkar och andra förpackningar som tar en massa plats. Nu är det fritt fram att sätta sig och låta fantasin flöda. (när tiden infinner sig) Jag har faktiskt varit duktig med det "vardagliga" oxå- tvättat och diskat. Surrat lite i telefon med A-S oxå- vi har alldeles för lite tid till att umgås för tillfället. Kanske imorgon efter yogan jag kan svänga in och få lite kaffe och träffa henne en stund. Har ju en present till hunden Ivo som han kommer att uppskatta. =)

Helgen har varit bra men den har till största del spenderats på jobbet. Klubben hade cybercrop i helgen men jag hann bara med två utmaningar pga jobb. Kan inte visa alstren ännu. Hoppas det blir fler cropar snart och att jag är ledig då så jag kan vara med helt och hållet för det var superkul!

Har vunnit ytterligare en auktion på eBay, ett alfabet som heter Rollerskate skinnimini. Det blir spännande att få hem dem båda. Försöker lägga vantarna på att annat oxå- utan att bli ruinerad. Det går inte så bra för än så länge går de för ganska dyra pengar och det tycker jag inte det är värt. Men, men, den som lever får se.... en vacker dag blir ett mitt!

Vad händer annars då...? Jaa, inte så mycket. Ikväll har vi vägmöte här i byn- jag är kassör och sekreterare. Det brukar inte ta så lång tid för det är inte särskilt många som kommer till mötena. Sen blir det väl att slappa i soffan och se lite tv, ganska så skönt ska det bli.
Jag kämpar på med att brodera en "tavla". En sån där som man kan hänga små julklappar på, en för varje dag. Det går trögt nu vill jag lova. Det är så många olika färger så man får byta tråd hela tiden, usch och blä. Men den kommer att bli fin när den väl är klar. Hade hoppats att vara klar med den innan december så jag skulle kunna hänga klapparna från våran julklappsswap i den, men vi får se hur det går. Håller inte andan för det direkt...  Ska sätta mig nu och försöka få dit några stygn, håll tummarna för mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test