Sjuk.... =(

Finns inte mycket att rapportera för tillfället. Jag är sjuk så det händer inte så mycket här just nu. Efter förra helgens jobb kände jag mig sliten men trodde det bara berodde på trötthet. Men efter yogan i tisdags fick jag en sprängande huvudvärk som fortfarande håller i sig och som grädde på moset fick jag feber i onsdags. Just i veckan är det full fart på jobbet med nya brukare och annan sjuk personal så jag kände mig "tvungen" att åka på jobbet i onsdags, det var ju förstås inte så lysande men jag tog mig genom ett tio- timmarspass. Hann då fixa vikarie för mig torsdag och fredag. Igår låg jag mest under en filt och blundade och masserade tinningarna... Känns bättre idag men som sagt vill huvudvärken inte riktigt ge med sig trots diverse piller.

Sambon har jagat älg förra veckan och jaktlaget har nu skjutit fullt. Både i söndags och igår fick jag hem kött som packeterades och lades i frysen- så nu känner man sig rik! R har även plockat lite lingon i tisdags så nu är det bara koka sylt när det börjar ta slut i kylen. Det är verkligen en skön känlsa att öppna frysen och se att den är fylld med kött och bär.

I helgen hade jag tänkt hinna med lite "måsten" här hemma men får väl se hur jag mår- nåt ska väl ändå gå att göra. Tänkte även sätta mig vid pysselbordet och tvinga mig själv att göra nånting- då kanske lusten kommer tillbaka. Tror egentligen att det mest handlar om att jag ej kännt att jag haft tid att sätta mig ner och "försvinna" i pyssel. Men nu har jag det lite lugnare framöver så det löser sig nog. Framkallade lite kort förra veckan så jag längtar faktiskt lite efter att göra nåt med dem.

Det får räcka så för denna gång, kram på er!

/Jeanette


Kommentarer
Postat av: Linda

skickar en stor krya på dig hälsning, sköt om dig// Linda

2008-09-12 @ 21:41:58
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Hoppas du börjar må bättre. Jag håller med dig om att det känns bra att få frysen full med kött, det är inte alla förunnat att ha det så! Hoppas du kommer igång med pysslandet, jag tycker att du är så duktig ;) Ha det så bra, kramisar Anna

2008-09-17 @ 08:01:21
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test