Tiden flyger iväg

Ojoj, va fort tiden går. När man var liten tyckte man att en vecka kändes som en evighet, men nu smäller det bara till så har ytterligare en vecka passerat.  Är det för att man blivit äldre eller? =) 

Förra helgen var jag ju på hopptävling både lördag och söndag. Det gick hyffsat bra för min kusin- tyvärr fick hon ingen placering men klart godkännt ändå! Lördag var det kallt, regnigt och blåsigt... vi höll på att frysa bort- jag lovar! Det är sällan som jag har för lite kläder och filtar med mig men den här gången var det så. Trots att vi lindade in oss i Elsas fleecetäcken så frös vi... brrrr. Inte ens en varm dusch och en filt runt kroppen hela kvällen kunde tina upp mig. SÅ, söndag laddade jag med dubbla filtar och en massa extrakläder att ta med. På mig hade jag dubbla underställ, mjukbyxor och fodrade vindbyxor. Upptill hade jag underställ, t-shirt och en varm vinterjacka. Nu var jag förberedd!! Då visade det sig vara så ironiskt att denna dag var det strålande sol och blå himmel! Fick inte användning för nåt av det jag hade med mig... =) Nåja, frysa behövde jag då inte!

I Tisdags var jag på första yogalektionen- SÅ himla skoj! Det är verkligen nåt jag rekomenderar till alla. Vare sig man är gammal eller ung, stel eller vig så kan man hålla på med yoga. Det är skonsamt för kroppen men framförallt hälsosamt. Man stretchar muskler man inte ens visste att man hade.. =) (men det känner man dagen efter)  Nästa tisdag är det dax igen- jag längtar redan.

Idag har jag varit ledig och verkligen inte gjort nåt speciellt. Lagat middag och diskat är väl ungefär det jobbigaste jag gjort. Ska jobba fredag till måndag nu så det var skönt med en lugn dag hemma idag. I helgen är det rallycross i Älvsbyn både lördag och söndag, så om ni har möjlighet åk och kika på det!

Har fortfarande inte kännt nån lust att scrappa men det kommer väl så småningom. Jag har några kort som jag måste göra så då kanske lusten kommer tillbaka. Nu ska jag ta en bloggrunda och se hur ni andra har det!

Kram på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Catta

Härligt med en ledig dag och det hörs ju på namnet vad man ska göra då, vara ledig. Batterierna behöver laddas då och då. Blir det någon scrapmara eller träff du ska vara med på i höst? Finns många att välja mellan =) Kram

2008-09-05 @ 19:20:24
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Eivor / Ejja

Hur mås det?? Befinner du dig i scrap-svacka eller har det börjat lossna? Det går ju upp och ner, och du är garanterat snart tillbaks och pysslar och pysslar...



Kram från mig,

Eivor

2008-09-10 @ 09:16:27
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Finns en utmaning till dig på min blogg...



Kram

2008-09-10 @ 20:36:25
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test