Nya bilder

Mmm, sitter just och äter en glass och dricker kaffe! Blev så sugen när jag hörde glassbilen så jag var tvungen att handla lite. Är egentligen inte så mycket för glass men ibland är det gott. Det är verkligen kanon att bo på landet... glass framkörd till dörren. =) Ganska fint väder här idag så jag har varit ute och fotat lite höstbilder- det är så vackert med alla färger som blandas.

Här är en av många bilder




Det var ganska fullt upp förra veckan och helgen. Sambon fyllde år i tisdags och det har varit "kalas" i 5 dagar. Det blev lite väl utspridet, men så blir det ibland. Han har fått så fina saker så man kunde tro att han fyllde jämna år men det gjorde han inte. Pappa och E har campat här med deras nya husvagn- den var jättefin! Blev avundsjuk på sängarna i den. Det skulle jag oxå vilja ha i min husvagn, i övrigt är jag nöjd med den jag har. Lördag kväll gick jag och E på en promenad i härligt kvällsväder och jag passade då på att fota lite naturbilder.


 




Vi gick ner till våran grillkåta vid älven



Liten liten stuga



Lågvatten i älven och massor med sjögräs






En tallriksharv- passade bäst med svartvitt foto tyckte jag





Jag älskar att ta naturkort men det är svårt att "fånga" det man ser och få det lika vackert på bild som det är i verkligheten. Ska försöka träna mer på det, funderar oxå om man skulle gå en fotokurs? Det skulle säkert vara kul.

Nu kan jag visa kortet jag gjorde på beställning. På det lilla kuvertet har jag stämplat ´VÄRLDENS BÄSTA´ och på lapparna som sticker ut står det: morfar, farfar, pappa, svärfar och vän.



Det här kortet gjorde jag till R när han fyllde år. Inget invecklat men lagom mycket jobb ändå.



Nu har jag även kommit ihåg att ta nya foton på altanen. Det sista som ska göras är alltså att slå fast ribbor så ytterpanelen blir klar.







Ojoj, så mycket bilder det blev denna gång. Nu måste jag gå och ta hand om tvätten och så ska jag faktiskt sätta mig vid pysselbordet och försöka få klart ett stort projekt som jag påbörjat... hemligt än så länge.. hehehe.

Lev och må!!

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Vilka underbara bilder!!!

Jag vill inte sitta här inne vid skrivbordet nu, vill också ut och fota!

Kul att du verkar ha "fått" tillbaka pyssellusten, det har jag också men jag saknar tiden...

Korten var jättefina, favoriten blev beställningskortet. Jättejätte fint!! Full av idéer är du.

Hälsa bror och så får vi se när vi sesler.



Kram från mig,

Eivor

2008-09-24 @ 08:51:14
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Linda

vilka härliga höstbilder och grattis kort, du skulle kunna försörja dig på dessa// sköt om dig

2008-09-24 @ 14:19:13
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test