Björn Rosenström, camping och scrap!

Ja det har ju inte blivit uppdaterat här på ett bra tag så jag kör en sammanfattande resumé över några händelser sen sist.  

Den 25 juli var jag och L på Sjöbodan och såg Björn Rosenström och det jävla bandet (jo, de heter så) uppträda. Underbar spelning och fullt ös från första början ända till slutet. Har gillat och lyssnat på Björn i många år så vi var duktiga medsångare... lite hes i halsen dagen efter dock...  Hade ingen kamera med mig för jag ville inte släpa runt på den, men tog ett par kort med mobiltelefonen- de är ju dock fruktansvärt dåliga...





Efter spelningen var vi ju tvungna att be om en autograf och det fick vi + en kram! 

 


Vi har även hunnit med en del campingturer med husvagnen, bl a var vi till Stora Stenträsk och hade turen att ha underbart väder hela tiden. Vi fiskade, badade och bara var... =) Ett mysigt ställe att att vara på och njuta av ledigheten. Hit åker vi fler gånger, bara hoppas på bättre fiskelycka nästa gång. Testade min ugn i husvagnen för första gången genom att baka en sockerkaka med blåbär i- det gick bra!








Sommaren har naturligtvis även innehållit en hel del grillkvällar med goda vänner. Det är ju en av de saker jag älskar med sommaren- det är så enkelt att träffas och "kasta ihop" lite mat och sitta runt grillstaden och umgås, äta och bara njuta! A-S och J har skaffat en valp och han är det sötaste man har sett på länge!

Beppe!




Det har även blivit lite pyssel- ett par kort till olika födelsedagsbarn och ett kort till våra kompisar O och U som fick en flicka den 2 augusti!

Ser nu när jag ska ladda upp bilderna att jag missat att fota ett av korten- kanske kan visa det sen om E har kvar kortet.
Lite taskig kvalité på bilderna- det var morgonsol när jag fotade så det var svårt att inte få skuggor överallt.










Detta kort gjorde jag förra veckan på beställning- hoppas beställaren och mottagarna blir nöjda...



Nu har jag börjat om att jobba och det känns väl helt ok. Skulle absolut ha kunnat vara ledig ännu längre utan problem, men samtidigt är det roligt att träffa alla när man väl har börjat. Ganska skönt oxå att få rutiner igen. Idag är jag dock ledig eftersom jag jobbar till helgen, så nu ska jag hänga lite tvätt och förbereda middagen. Ska försöka få rutin på att uppdatera bloggen lite oftare oxå...

Kram

 

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, hoppas du haft en skön semester// måste bara få ge dig beröm för din kreativitet, vilka underbart fina kort, speciellt bröllopskortet. Hur gör du?

2009-08-23 @ 20:12:47
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test