GOD JUL!

God Jul i stugorna! Det regnar inte tätt med inlägg här minsann, det bara blir så...  Imorgon är det julafton och jag längtar faktiskt. Vi åker till Kalix och firar den med min pappa, hans sambo E och min "bonusbrors" familj. Det ska bli så kul att träffa dem alla. Ikväll har vi lilla julafton med mamma och T- det blir oxå mysigt! Det bästa med den här tiden är just att man samlas familjevis och myser ihop, äter (mycket) god mat och bara umgås. Ger varandra klappar som man köpt med just en viss person i tanken... lite filosofiskt men så känner jag... (även om det ibland känns stressigt och pressande att hitta en bra sak att ge bort)

Idag har jag gjort sillsallad, griljerat skinka och gjort sambons favorit- mimosasallad. Även förberett lite mat som jag ska ta med både ikväll och imorgon. Alla klappar är inslagna så nu bara slappar jag i soffan, i väntan på min kusin som strax kommer hit. Vi ska byta klappar och surra lite... förhoppningsvis hinner vi umgås lite efter julhelgen då vi båda är lediga då.

Har inte blivit mycket pysslande senaste tiden, den tid jag haft över har gått till att sticka sockar... för tillfället är det så roligt att det prioriteras.

Innan vi åker till mamma ikväll ska vi svänga in hos J och A-S och lämna deras klappar- fick en underbar kroppspeeling av henne som gör huden sammetslen! Love it! Den är "hemmagjord"- inte av henne men av kvinnan som säljer den, helt klart mycket trevligare än massproducerade produkter.

Måste oxå få meddela att min yngsta svägerska fått en flicka på luciadagen- grattis M och S!! Och välkommen till världen M!! Längtar efter att se underverket men en envis förkylning har hållit oss därifrån, men under mellandagarna ska vi ta oss dit och pussa på henne.

Önskar er alla en God Jul!!

/Jeanette


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Jea!



Julen kom även i år och snart är den förbi... Det går så fort!

Tack så mycket för de fina klapparna.

Jag hoppas att vi ses snart, Milly längtar efter de utlovade pussarna =)



Tusen kramar till er båda!

2009-12-26 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test