Magsjuka...

ja usch, usch, usch säger jag bara! Tillbringade större delen av gårdagen på toa. Man kan inte förstå att det finns så mycket i magen och minsta lilla jag försökte få i mig svischade rakt genom. Känns mycket bättre idag men än vill maten inte riktigt stanna kvar. Skulle ha jobbat i helgen men är sjukskriven idag och imorgon till att börja med. Nu när jag inte mår illa längre (och inte sitter på toa hela tiden) blir man ju lite rastlös. Eftersom jag har lite pysselbeställningar ligger jag och funderar lite på dem. Tänk, till och med att tänka på pyssel är tillfredsställande! =) Har ganska klart för mig hur jag ska göra sen när jag är frisk. Det är ganska bra för mig att klura lite innan jag sätter mig och ska skapa, det underlättar processen lite.

Har fått några tråkiga besked idag om närstående som är sjuka men förhoppningsvis ska det bli bra efter diverse operationer. Sen fick jag även besked att våra vänners hund gått bort idag. Han har varit sjuk ett bra tag och de har gjort vad de kunnat men nu gick det inte längre, känns jättetrist men helt klart det bästa för honom. Han finns för alltid kvar i våra hjärtan för han var väldigt speciell!! Nu springer han obehindrat och jagar i de evigt gröna skogarna! I love you Ivo!

Svårt att fortsätta efter det där... kommer lite tårar..

Vill iaf visa vad jag fick på alla hjärtans dag. Hann inte ta kort på tulpanerna jag fick av sambon men det andra har fastnat på kort.

Den här asken fick jag av min pappa och E, fylld med choklad! (inte så mycket kvar av innehållet nu) =)



Den här vackra förpackningen med chokladhjärtan fick jag av bästa kusinen A! Fick även ett urgulligt kort.



Kortet!



Av A-S fick jag superfina muggar- helt klart min stil. Fick även ett par tjusiga disk/trädgårdshandskar... turkosa= en av mina favoritfärger.








Måste verkligen tacka ALLA för de fina sakerna och tankarna bakom dem!

Nu blir det soffläge, kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, det var ett bra tag sedan,, det låter inge vidare med magsjuka. Jag har också vart krasslig, magen + feber, men är bättre nu. Måste bara säga att om ni får en möjlighet att åka till London, så gör det, det är en upplevelse// sköt om dig

ps, snygga muggar

2009-02-20 @ 22:58:21
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars dig som har åkt på magsjuka... det är verkligen vidrigt och man blir helt utan kraft. Hoppas du blir bra snart!

2009-02-22 @ 20:26:39
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test