VINST!!

Jippi! Jag vann klubbens februariutmaning. Man skulle göra ett kort eller en LO i kärlekens tecken. Jag gjorde ett kort till min sambo på våran 15- årsdag den 27 februari. Passade perfekt att "tävla" med den kortet och att jag sen vann är ju fantastiskt roligt!! Så här ser det ut:









Ville få plats med lite godsaker så jag hittade en lite annorlunda vikning med två små fack inuti. Passade perfekt att stoppa ner Riesengodisar och tablettaskar i dem. Ideén fick jag härifrån.


Vad händer annars då...? Jag har varit ledig två dagar men de har gått fort förbi. Igår hjälpte jag min kusin med inridning av hennes unghäst och sen kom A-S hit och vi surrade bort ett par timmar. På kvällen var jag på bio och såg Män som hatar kvinnor- den var superbra! Gå och se den om ni har möjlighet. Tyckte de hade fångat allt det viktiga från boken, men även de som inte hade läst boken tyckte den var kanonbra. Det enda jobbiga är ju att sitta i biostolarna så lång tid- hade ont i rumpan även idag från det... Idag har jag tvättat och även pysslat lite. Ikväll har jag sett på hoppträning och käkat lite tårta. Det är nämligen så att om man som ryttare ramlar av så ska man bjuda på fika till de andra i gruppen (och medhjälpare) Och eftersom min kusin trillat av ett par gånger så hade faster gjort en tårta som vi smaskade i oss efter lektionen ikväll. Mycket uppskattat vill jag lova!

Nu har jag bara ojobbat 17.5 timmar innan det är helgledigt... underbart. Jobbar 12- 22 imorgon och 14.30- 22 på torsdag. Hoppas verkligen på finväder så man får lite vitaminkickar och får för sig att rensa undan lite här hemma- skulle verkligen behöva det. Vi har inga färdiga planer för helgen, annat än att vi ska umgås med vänner. Kanske det blir att laga gómat och dricka nåt gott till det, vi får väl se.

Nu tror jag det är dags att se lite tv och sen är det bara sängen som hägrar.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Ali

Ditt bidrag var verkligen übersnyggt!! Jättekul med "dolda" gömmor, det måste jag försöka mig på någon gång...



2009-03-11 @ 11:46:57
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Catta

Grattis till vinster, det förtjänade det du verkligen!! Jag kommer alldeles säkert att "låna" idén och vikningen någon gång, riktigt läckert. Kanske redan i helgen på träffen i Ö-vik... Kram

2009-03-12 @ 10:38:11
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Mona

Grattis!



Vilket härligt kort du gjort, du är så påhittig och så duktig!

Jag har också sett Män som hatar kvinnor. Jag tyckte det var riktigt bra.

Imorgon åker vi till Stockolm och lördag till Södetälje, ska fira 30-åringar. Kul med kalas!



Ha det bra, hälsa bror!

2009-03-12 @ 22:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test