En av många..

Ja, nu följer man strömmen... igår gjorde jag en Facebooksida! =) Har funderat på det ett tag för jag har fått många mail av vänner som är där så då tänkte jag att nu testar jag det. Får väl se hur det utvecklas, om man gillar det eller ej.. Är ju lite ovan med upplägget så jag tror att jag ska be min kusin ge mig en kurs i funktionerna. =)

Igår hade vi riktigt kallt här, -15 när jag steg upp... brrr. Tur man fick vara inne och elda ljus! Hade även en "fixardag" dvs tvättning, städning mm. Under tiden jag gjorde det lyssnade jag på en ljudbok och då blir allt så mycket roligare. På kvällen värmde jag glögg och myste under filten i soffan, riktigt härligt med sånt när det är kallt ute.

Jobb i helgen men det är den kortare helgen så då går det ganska fort, går av på söndag 15.30. Är sen ledig två dagar och då tänkte jag börja klura på julklappar. Tisdag ska vi uppvakta min mamma för då fyller hon år. Har redan köpt presenter till henne- måste bara slå in dem men två är lite svåra att få in i papper... hehehe, hoppas du läser detta mor och blir enormt nyfiken!

Nästa helg har vi Hantverksmarknad i Bygdegården här hemma i byn- hoppas det kommer mycket folk så det blir lite ruljans.

Just nu försöker jag uppdatera här på bloggen och samtidigt ha en konversation på facebook- och det är inget problem om det inte vore för att datorn hänger sig lite då och då så då tappar jag delar av det jag skriver.. =(

Nå, nu ska jag visa två kort jag skrivit om tidigare- de är till samma person. Ett är beställt av mamman och det andra av mormor. Det blev så många foton så några fick bli små, men om ni klickar på dem så blir de lite större.

Jag älskar ju att använda blommor i mitt "skapande" och de senaste favoriterna är rosor, rosknoppar och dessa orkideér... de är underbara!




               






             


Så, nu ska jag försöka göra lite nytta innan jobbet kallar!

Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test