Namngivningskort

Förra helgen var det namngivningsceremoni för min svägerskas lilla flicka. Jag kunde tyvärr inte vara där pga jobb, men jag hade gjort ett kort till henne.





Håller på med lite olika pysselprojekt men som vanligt har man för lite tid, så det tar ett tag innan det blir klart. Men egentligen gör det inget, har ju ingen deadline... bara det att jag själv alltid har bråttom.. Behöver träna på att inte stressa på, bara för att bli klar.

En sak jag håller på med är ett släktträd. Här på bilden är stommen bara målad, sen har det tillkommit lite papper, men fortfarande långt kvar..




I vår har jag även virkat en del, hur jag nu kom på att börja med det...?

Här några mössor jag har gjort.




Nu är det dags att göra lite nytta så man kan njuta av ledig helg sen!


Kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Milly tackar för det fina/gulliga kortet och den fina presenten.

Ses snart!

Kramar

2010-04-14 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test