-32 grader

Brrr... nu har kylan slagit till! Vill bara vara inomhus och mysa under en filt, elda ljus och dricka varm choklad. Men tyvärr måste jag ge mig ut och åka till jobbet, bara hoppas bilen inte tänker tjorva. Jobbar alltså i helgen, men jag har varit ledig ganska mycket runt jul och nyår så det känns okej.

Ja nu är det då ett nytt år, blir spännande att se vad det kommer att bjuda på.. Har ni avgett några nyårslöften? Det har inte jag gjort- insåg för många år sen att det inte var lönt, de hölls aldrig.. =)  Det enda jag tänkt är att bli bättre på att ta tillvara på min fritid, inte ödsla tid och kraft på sånt/ sådana som stjäl energi från mig. Man behöver inte vara alla till lags.. faktiskt!

En rolig sak som har "hänt" är att min vän A-S har börjat på min arbetsplats- hon jobbar egentligen i en annan verksamhet, men vi har samma chef och nu så har hon och en annan kvinna bytt för ett tag. Kul!! Det bästa är att vi nu jobbar samma helger- tidigare var hon ledig när jag jobbade och tvärtom.

Nyårsafton gick bra, vi blandade några olika drinkar och de smakade mycket gott! Vi fick helt klart favoriter som vi kommer göra igen! Bland annat kommer nog försäljningen av lime att öka på affärn... hahaha.. Maten var suveränt god och sällskapet likaså- som vanligt! TACK för en kanonkväll!

Visar lite bilder på husdjuren som var med på nyår...

Sonja



Hugo



Beppe



Beppe- tagen på bar gärning när han försöker ta katternas mat.. =)



Nu ska jag äta lite lunch och sen är det jobb!


Kram

Kommentarer
Postat av: Ali

Vilka myskatter!!



Du har fått en award! Kika in i min blogg...



/Anneli

2010-01-29 @ 00:54:09
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test