Award med utmaning..

För ganska länge sen fick jag en award med inbyggd utmaning av Ali- det tackar jag för!! Men här har det varit tyst under en tid så jag har inte gjort den. Men nu tänkte jag sätta tänderna i den.. =)














Utmaningen går ut på att man ska berätta sju intressanta fakta om sig själv... svårt, för vad är intressant om mig..?


1. Älskar att pyssla (gör det bara alldeles för sällan)

2. Är teknisk (förstår hur olika apparater funkar utan att jag egentligen är intresserad av det??)

3. Är en STOR djurvän- älskar katter, hundar och hästar!

4. Gillar att se sport på tv när det är mästerskap- typ OS, VM osv (inte alla sporter men skidor, skidskytte, curling, handboll, friidrott... )

5. Har nära till tårar när jag ser tv eller pratar med nån om allvarliga saker.

6. Rallycross är bland det roligaste jag vet att se på under sommaren!

7. Campa med husvagnen och bara njuta är en riktig höjdare!


Egentligen ska man oxå skicka awarden vidare till sju andra bloggare men eftersom jag är så sen med att göra den har de flesta redan fått den så jag hoppar över det.


Gjorde ett kort på beställning av min chef för ett tag sen. Använt mig av samma teknik som på ett tidigare kort jag gjort. Här finns det. Vattnet och skogen i bakgrunden har jag skrivit ut från ett kort på denna sida, det andra är stämplat.





Jag har faktiskt gjort tre LO´s oxå för ett tag sen. Har haft svårt att sätta mig och pyssla- inspirationen har inte riktigt funnits. Men nu känns det faktiskt som att den kommer smygande...


Dessa två är dubbellayouter och rubriken är: Lek på madrass slutar med ofrivilligt dopp!








Den tredje layouten har jag tydligen inte fotat upptäckte jag nu- ska göra det och visa nästa gång.

I övrigt rullar det på som vanligt. Igår var jag och A-S till Haparanda och Torne. Mycket trevlig dag, vi strosade runt och tittade mest. Har aldrig handlat så lite som igår faktiskt. Men jag var väldigt nöjd med det som följde hem. =)

Till helgen har jag tagit semester, för tillsammans med L och L ska vi bo på hotell och se Buddy Holly med Brolle. Det ser jag fram emot väldigt mycket! Längtar till showen, men oxå till hotellfrukosten...!!

Nu ska jag göra lite nytta, sen se sport... =)


/Jeanette


Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Kul med hotellfrukost!! Alltid trevlig, hoppas Ni myser och får det bra och att showen är bra.

Gillar dina LOs och motivet på fotona är ju finfint ler



KRAM

2010-02-18 @ 22:08:06
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test