Blandat bandat...

Så har ytterligare en vecka gått. En massa saker har ju förståss hunnit hända men jag ska inte tråka ut er genom att redogöra för allt (minns inte ens ).. hahaha.. åldern börjar ta ut sin rätt!  I alla fall så var det ju mässa förra helgen och det var precis så underbart som man kunnat vänta sig.. Annelie, Anna och Linnéa som anordnade den, hade verkligen gjort ett fantasitskt jobb. Det var en bra blandning av butiker där och jag handlade av nästan allihop. När jag kom hem radade jag upp alla grejer men då såg det inte så mycket ut men enligt plånboken så var det lite smärtsamt...

Se själva

image65

och så lite papper..

image64

Köpte 50 st cardstock + en hel del mönstrade papper. Har redan använt några av dessa för att göra ett kort och en LO till pysslarnas aprilutmaning. Kortet var till min svärfar som har fyllt år i veckan, så här blev det. Har liftat delar av kortet (minns inte från vem)

image66

Det var mycket folk på mässan så jag hoppas att butikerna fick sälja mycket och att de vill komma tillbaka fler gånger om det ordnas fler mässor.

I övrigt har jag jobbat, städat och tvättat i veckan. Inte varit mycket tid över för roligare saker. Idag tog jag mig dock i kragen och städade (ordnade) upp mina pysselväskor. Det var VÄLDIGT behövligt och faktiskt riktigt kul när jag väl började. Men nu vet jag inte riktigt var jag har allt... förut var det lite kaotiskt men jag hade iaf en viss reda i det. =)  Nästa gång jag ska pyssla kommer väl mesta tiden gå till att leta saker... hahaha

Vecka som kommer är oxå rätt fullbokad så jag lär inte ha mycket tid för mitt favorittidsfördriv... tyvärr.. Har dock ett par kort som jag bara MÅSTE göra, födelsedagarna börjar nu rada upp sig. Ska försöka "boka tid" med A-S för en hel pysseldag här framöver, det är så roligt att sitta tillsammans och så får man så mycket gjort när man inte har nån tid att passa.

Vi hörs, kram


Kommentarer
Postat av: Blommig

Va mycket godis du har shoppat:)
Det är så kul med nya papper!
Jag har också städat efter alla träffar som varit sista tiden. Sorterade mina papper igår så nu blir det lättare nästa gång jag ska pyssla (tror jag iaf)
Super fint kort du har gjort!
Den där embossingplattan var super häftig!
Ha en bra vecka
KRAM

2008-04-14 @ 06:24:36
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Sussig

Ååå,vad mycket fint du shoppat! Visst är det kul när man får klämma och känna in real. Min plånbok var oxå lite lessen efter mässan.
Kortet var super fint, lycklig motagare.
Ha det bra!

2008-04-14 @ 16:00:28
Postat av: Eivor / Ejja

Du shoppade mycket fint, hoppas få se snart vad du scrappat med dem. Kortet till pappa är jättefint, snart ser jag det "live" och det är garanterat ännu finare då.
Håller med om att vi borde träffas och scrappa tillsammans, tänkt så trevligt det skulle vara*ler*.
Lill-prinsen är bättre, så detta är sista dagen hemma. Imorgon blir det dagis, han börjar blir rastlös nu.
Ha en bra dag!!

Kram

2008-04-15 @ 07:24:20
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test