Ett till...

Det blir ett till inlägg.. =) Det blev inget möte- vi var bara två stycken som kom dök upp- ingen annan kom ihåg det, så det får bli en annan dag istället. Gråter inte för det, ganska skönt med en hemmakväll eftersom det inte är gott om dem för tillfället! *njuter*

I lördags var vi på kalas- våra kompisars dotter fyllde 4 år... stora tjejen! Hade köpt ett pärlset och ett spel med Pettsson och Findus. Jag hade även gjort ett kort till henne. Grattis är skrivet med delar mitt nyaste alfabet- Fancy Pants... gillar det skarpt!

image69


Kan nu även visa en LO jag gjorde till en tävling på Scrappiz... jag hade dock inte turen att vara en av vinnarna där. =(  Vinsten var ett fotoredigeringsprogram som heter Comic Life. Riktigt roligt program, det gick göra MASSOR olika grejer med det. Uppgiften var att skapa något med programmet och sen scrappa en LO eller ett kort med resultatet. Jag gjorde en LO med min svägerskas son- han är en riktig gullunge som man inte kan låta bli att scrappa om! LO´n är ganska "ren" för jag ville att fotona skulle vara i fokus. Bokstäverna i rubriken är Hippi Chick och &:et är från Magnoliaalfabetet.

image68 

Nu blir det inte fler inlägg ikväll (tror jag) =)

/Jeanette

Kommentarer
Postat av: Blommig

Ååå vilken häftig LO du har gjort!!!
Ditt kort var också super fint!
Ha det bra

2008-04-23 @ 07:52:59
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Mycket snyggt kort och layouten blev jättefin också! Önskar att jag också haft sådana foton. Man tror och tycker man fotar allt , men då är det skönt att ha Er andra. Då kommer vi ihåg saker tillsammans, Tack!
Hoppas allt är bra, hälsa bror!

KRAM

2008-04-28 @ 09:51:53
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test