Hallå!

ÄNTLIGEN koms jag hit och göra inlägg. Det har inte gått att logga in på bloggen sen i lördags- det skulle göras förbättringar i verktyget men det har visst inte gått som väntat och har därför dragit ut på tiden. Nåja, nu är jag här. =) 

Senaste veckan har jag pysslat en hel del, har värsta flytet just nu och massor med inspiration. Det är så roligt!!
I lördags var vi och hälsade på pappa och bonusmamman... och då passade vi på att fara till IKEA! Shoppade inte så mycket, bara nödvändiga saker. Sparar mig för att handla på pysselmässan som är i Luleå nu till helgen. Info om mässan kan ni läsa på pysslarna.blogg.se 
Oj vad det ska bli kul, hoppas det finns mycket saker att klämma och känna på. *längtar*

I söndags var A-S och E här och pysslade med mig= trevligt! Jag gjorde två LO om mammas katter. De hade sin hund med sig och det var roligt att se när min katt och hunden såg varann. De var båda två lika "rädda"... hahaha. Svante flydde upp på sitt klätterträd och där stannade han till de for hem. Hunden ville inte ens gå i närheten av trädet! *asg*

Sammy är en katt som mamma och T tog från ett Katthem för ett år sen. Han hade varit "vildkatt" i Boden innan han hamnade där så han har varit med om en hel del stackarn.  Han är världens goaste katt, vill bara "stångas" med huvudet. Han ÄLSKAR rått fläsk och räkor!
image59


Atlas är en Norsk Skogkatt. Han är stor men mycket snäll. En väldigt duktig jägare som inte tycker om att äta sina byten- det får kompisen Sammy göra. Atlas fångar allt från råttor till ekorrar och harar.
image58


Jag har även gjort en burk på beställning av mamma men den har jag inte fotat ännu så visar den sen.

Igår var jag och A-S på stan och shoppade kläder... och vi hittade båda två massor att handla. Vi började med att handla jobbkläder- vi får 700 kr/ år att handla för på en särskild affär. Inte alltid så lätt att hitta nåt där men igår gick det bra. Det blev 4 tröjor och ett linne- perfekt inför sommaren! Sen åkte vi alltså till stan och fortsatte. Jag hade ett presentkort på 500 kr på KappAhl och hade tur att hitta kläder på rea så jag fick flera plagg för det- en klänning, en munkjacka, ett par tights. + en tröja som jag betalade själv, 199 kr så det blev ju billigt. Vi åt lunch för att sen orka fortsätta- det tar på krafterna att spendera pengar *ler* Köpte nya underkläder på Lindex och sen provade vi skor. Vi hann med kaffe och fika oxå innan vi avslutade dagen med att handla mascara och sen åka hem. Vi började kl 11 och var hemma igen 16.30  Ojoj va jag var trött igår kväll, men nöjd med alla mina fynd.

Det blev en lugn måndagkväll hemma. Tog rätt på lite tvätt och tvättade två nya maskiner. Fortsatte med tvätten idag- blev två maskiner till..  =(  R jobbar i Nausta i veckan så han har lång pendling morgon och kväll- inte så roligt.. Min vecka är ganska fullspäckad: jobbar ikväll och imorgon, datakurs på torsdag (eg. ledig dag) och sen jobb fredag, mässa lördag * klappar händerna* och jobb söndag! När ska jag hinna pyssla?? *snyft*

Har gjort två LO som är skickade till olika utmaningar/ tävlingar så de kan jag inte visa ännu.

Så, nu ska jag förbereda mig för jobb.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Linda

halloj där, hi hi, har listat ut varför du ska vara ledig på lördag=) bra för mig

2008-04-03 @ 16:25:51
URL: http://www.familjenbacklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test