Måste bara berätta..

jo, jag måste bara göra ett snabbt inlägg och berätta att jag har fått en utmärkelse av Catta! Tusen tack, så himla roligt!!



Utmärkelsen är Brillante Weblog Premio 2008. Det innebär att den som får utmärkelsen själv får nämna sju websidor eller bloggar som med sin spridning, val av ämne och design är speciellt värda att nämna.

Jag försöker välja bloggar som jag tror inte har fått den tidigare:

Ejjas hållplats

Familjen Bäcklin

Blommigs pyssel och syssel

Annas blogg

Inspiration

Mysiga lantliga Ting

Happie pyssel


Allt är bra med mig och jag njuter av ledigheten. Det kommer snart en uppdatering med lite bilder på de senaste veckornas pyssel och händelser. Hoppas ni alla har det bra, kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hej söta du, vad trevligt med en utmärkelse,,, hur gör jag nu då, vill ju också ge utmärkelser??



Hoppas allt är bra// Linda

2008-08-03 @ 12:50:32
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

TACK SÅ MYCKET för utmärkelsen. Vad glad jag blir att du tänker på mig!!



Hoppas du mår bra, kramisar från Anna

2008-08-04 @ 14:19:58
URL: http://wanna-inspiration.blogspot.com
Postat av: Catta

Varsågod, det var dig väl unnat! Ser fram mot dina kommande inlägg, alltid kul att se vad som händer och sker både med pyssel och livet. Kram

2008-08-04 @ 22:32:20
URL: http://cattasattac.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test