Hur har jag klarat mig utan?

Har äntligen kommit till skott och köpt ett verktyg som jag spanat in ett tag, nämligen en Fiskars Shape Cutter + några mallar. Det tog en stund innan jag "kom på" hur man använde den men sen gick det bra. Nu kan jag inte förstå hur jag kunnat vara utan.. :-)

image15


Rekomenderar den till er alla!


I övrigt har den gångna (stavas det så?) helgen nästan enbart bestått av jobb. Jag var ledig lördag kväll och då blev det besök hos grannen där vi såg en film. Är ledig i morgon och då tänker jag inte göra nånting nyttigt... om man nu klarar det. Måste förstås tvätta och ta rätt på det, men bortsett från det tänkte jag ha en slappardag. Kanske pyssla lite, men det är ju bara kul!!
Har börjat på ett nytt alteredprojekt som jag ska ge bort ,så jag kan inte berätta mer om det nu. 

Just nu längtar jag mest till Onsdag för då kommer min pappa och "bonusmamma" och hälsar på. De bor inte här i närheten så vi träffar dem inte så ofta som man skulle önska. Det är lustigt... fastän man är vuxen så är man ändå alltid pappas flicka!  :-) 

Nu ska jag glo lite på tv och mysa med katten.

Kram på er, Jeanette 


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Såg att du skulle med till Kalix, kul!!
Hoppas Ni har en bra helg och hälsa bror.

Kram

2008-02-02 @ 19:56:30
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test