Så skönt...

Började morgonen med att stryka och hänga upp nya gardiner. Städade bort julen igår- sent för att vara jag men har inte haft tid/ork att göra det tidigare. Det är så skönt när man får släppa in lite ljus och snart välkomna våren. I övrigt blir det inte så mycket gjort här hemma idag eftersom jag snart åker och jobbar- hela helgen är räddad...
Har kollat runt en del på onlinebutiker i veckan och har då vid flera tillfällen insett att jag är "hagalen"... Det har resulterat i en hel del beställningar. Så nu går jag i väntans tider.. många paket som ska anlända i postlådan *klappar händerna*
Ska under helgen försöka sätta in lite bilder här, på saker jag gjort under hösten.. vi får se hur det lyckas.

Ha det bra, Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test