Tack vännen!

Har fått denna Award från Eivor- tack vännen!!

Tanken är ju att man ska skicka den vidare, men jag är ju så ny i  "blogg-världen" så det kan jag ej göra ännu. Men så småningom hoppas jag kunna det.

Skickar den i tanken till alla er som på ett eller annat sätt inspirerar mig..!!

You make my day Award 
image179
"
Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and
inspiration and make you feel happy about blogland.
Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on.
Beware you may get the award several times."´


Dagen har jag tillbringat hemma med de vanliga sysslorna- tvättning, städning och matlagning.. :-(
Men sen... dök jag ner bland alla pysselgrejer och har faktiskt lyckats få ihop en LO till Pysslarnas månadstävling. Den var kul att göra- bra skiss!

Tidigare i veckan har det trillat in en del paket i brevlådan, så jag hade lite nytt material
att sätta tänderna? i.. :-)
Känner mig som ett barn på julafton när jag öppnar dem och får klämma och känna på allt nytt.
Är det bara jag som känner så?

Nej, nu är det dax att gå och sova- klockan är 01.05

Kram,  Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test