Inte lång tid kvar

Nu är det inte så lång tid kvar tills jag går på semester. Det är fyra veckor kvar men jag jobbar bara 12 skift under dessa veckor! Vi lägger vårat schema själv så jag valde att jobba mycket i maj för att kunna lägga lite färre skift i juni- är väldigt glad för det nu. Jag har jobbat i helgen så det har inte hänt så mycket annat. Svärmor och svärfar har just varit förbi och druckit kaffe och surrat lite. Svärfar passade även på att kolla in Blocket, men hittade visst inget av intresse. =)

På fredag ska min kusin tävla i hästhoppning och då ska jag förstås vara på plats och heja fram henne... hoppas det går bra. Det har funkat så himla bra på de senaste träningarna så det bådar gott. Imorgon är sista träningen innan tävlingen så då ska väl formen finslipas. Ska ladda kameran och försöka ta lite fina kort. Jag har länge suktat efter en ny kamera och så bestämde jag mig för ett par veckor sedan men tro det eller ej- då var den ju SLUT! Lagen om allts jävlighet. Jag ska avvakta ett tag och hoppas på att de får in den igen. VILL HA!!! Snälla ni, håll tummarna för mig.

Det blir inte så många knop för mig ikväll för jag är så trött. Blivit lite sömn de senaste nätterna så jag har en del att ta igen. Ska nog mest kolla in tv´n ikväll. Sambon har jobbat över idag så han kom just hem, trött  och hungrig. Så jag ska gå och vara lite social en stund och sen inta ryggläge i soffan.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är verkligen värd en nedtrappning inför semestern, önskar dig en härlig sommar med många vackra soliga dagar och växande grönsaker. Kram Linda

2008-06-02 @ 22:08:33
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Det är skönt att ha semestern att se fram emot, jag går w.29.

Kul med ny kamera, hoppas du att den kommer in snart igen. Jag hade turen att få en till morsdagspresentklappar händerna. Funderar på att gå en fotokurs för att lära sig fotografera bra och kunna använda kamperans alla funktioner.



Ha en bra dag och så hoppas jag att vi ses snart.

KRAM

2008-06-03 @ 12:59:35
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test