Helgledigt!

Jaa, så äntligen var det helg igen och ledig dessutom. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg och visa en presentask och en burk som jag gjort.

Asken har jag gjort efter ett tips av Annelie. Den var riktigt rolig att göra men lite pillrig. Burken har jag scrappat på, det blev en theburk. Ska ge bort den i morgon till min kompis. Ska ju till henne och pyssla hela dagen i morgon *klappar händerna*


Utsida
image40

Insida
image39

Detalj vid locket
image41


image42

image43

image45

image44


Så, det var all för denna gång!

Kram

Kommentarer
Postat av: Blommig

Va fin din presentbox blev!
Och the burken var super fin! Ser att du har använt Hippie chick...det är ju så fint:)
Skönt med helgledigt och en pysseldag med vänninan!
KRAM

2008-03-14 @ 08:31:08
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test