Förändring

Som ni ser har jag ändrat lite här. Lite kul, men svårt att veta hur man ska göra... det är koder hit och dit som ska skrivas in. Nåja, det blev lite nytt iaf- kanske blir mer eftersom. Ja då var det en ny vecka och den har börjat väldigt bra. Idag har jag och A-S varit på "plantjakt" *asg* Dvs vi har köpt tomatplantor och en massa blommor... jag skulle ju "bara" ha typ EN tomatplanta.... gissa hur många jag kom hem med... 6 stycken!! Kunde inte låta bli, det fanns hur många sorter och färger som helst och då vill/ måste man ju testa. Så nu blir det alltså sex gurkplantor och lika många tomatplantor i växthuset- hoppas de trivs ihop... brukar väl inte göra det men jag håller tummarna iaf. Blev som sagt även en del blommor och dekorationsgräs- oj så fint jag ska ha det här ute i sommar *smile*

Jag hade även beställt 3 jordgubbsplantor och 3 smultronplantor med A-S som hon köpt i Luleå så de hämtade jag oxå hem. De ska jag ha i amplar, även 2 av tomatplantorna ska jag ha i ampel- blir så spännande att se om det blir nån skörd. *hoppas, hoppas, hoppas*

I helgen har vi nu gjort klart trädgårdslandet så nu tycker jag VERKLIGEN att värmen ska komma så det får börja växa. Vädret har varit hyffsat i helgen men ändå inte särskilt luftvarmt. Idag är det helt mysko- blåst, regn, snö och lite solsken där i mellan!?

Nu är även alla dynor till husvagnen klara, oj så skönt. Särskilt för min mamma som har slitit hårt med att sy dem. Åter igen- TUSEN TACK, MAMMA!

Nu kan jag visa morsdagskorten, grattiskorten och presentpåsarna jag har gjort sista tiden.

             

Hittade dessa presentpåsar på
http://www.chicnscratch.typepad.com/stampinacademy/2008/04/mothers-day-bag.html

Tyckte de var så söta. Det finns massor av inspiration på den sidan- rekomenderar den varmt. Man får dessutom träna på engelskan.












Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Jeanette!



Oj, vilka fina påsar du har gjort!!!!

Du är verkligen duktig!



Kramar

2008-05-30 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test