Bättre nu!

Ja, nu är jag inte lika arg längre. Pengarna har jag fått tillbaka så nu ska jag på "upptäcksfärd" igen och bjuda på nåt annat. =) Inatt har det snöat här hemma så det ligger ett tunt vitt täcke på marken. Det är mysigt tycker jag och så blir det lite ljusare ute- särskilt när man kör bil på kvällen. Idag har jag gjort ett kort till ett kommande födelsedagsbarn (barn vet jag inte riktigt om man kan säga, men det heter ju så..)  =) Jag har även en riktig tvättardag- tvättkorgen svämmade över av kläder och sängkläder.

I övrigt känns allt superbra för  tillfället, inga krämpor eller större problem. Det slog mig häromdagen att man överlag är dålig på att uppmärksamma när allt är bra och att faktiskt aktivt njuta av det. Oftast är det bara när saker är fel eller man inte känner sig så bra som man berättar det för andra. Det är ju roligt att höra när folk mår bra oxå!

Tyvärr har jag inte överfört några bilder från kameran till datorn så än kan jag inte visa nåt nytt, men det kommer- jag lovar. Ska fota lite fler alster innan jag gör det så får jag in allt på en gång, tänkte jag.

Vill tipsa er om en utlottning som Catta har på sin blogg, kika in där och anmäl er för en lott så kan ni vinna nåt fint. OBS, hon anpassar priset efter den som vinner så även om man inte scrappar kan man vara med! Jag har givetvis anmält mig så man kan ju alltid hoppas på vinst. (brukar dock inte ha tur i utlottningar, men man vet aldrig) =)

Återkommer med lite bilder sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test