Nu är det jul...

...här i vårt hus! Japp, idag har jag städat och plockat fram julen. Är SÅ mysigt här hemma nu. Brukar inte vilja ta fram julen före 1:a advent men jag jobbar hela helgen så jag hinner inte sen. Men jag är så glad nu att allt klart. Jag har verkligen haft en härlig, lugn och mysig julpysseldag! =) Premiärlyssnat på Peter Jöbacks julskiva- love it! Nu kommer den att spelas ett antal gånger tills julen är över.

Ikväll är jag gräsänka- R är på middag med två vänner och sen ska de på bio- en riktig killkväll. Skönt tycker jag som gillar att vara själv då och då. Ska bara mysa i soffan nu, har varit duktig nog idag.=) Tror jag ska öppna en påse med juleskum och smaska i mig, skulle bara ha haft lite choklad oxå.

Imorgon ska jag försöka pyssla lite på förmiddagen, känner mig sugen på det nu. Har ogjort en del julkort så jag måste lägga i en högre växel så det blir klart. Nu är det jättelänge sen jag gjorde en layout, har bara blivit kort senaste tiden. Kanske när alla kort är klara det blir ändring på det, skulle nog behöva framkalla lite foton oxå som man vill scrappa.

Nu har jag en date med tv:n och katten!

Ha det gott!

/Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test