Ny vecka

Helgen är över och en ny vecka har börjat. Tiden springer iväg, snart är det dax att ta fram julsakerna. Det är så mysigt tycker jag, då spelar jag Peter Jöbacks julskiva på hög volym och bara njuter medan grejerna plockas fram. =)  Efter jobbet igår uppvaktade vi min mamma som fyller år idag- GRATTIS MAMMA! Hon fick lite av varje av oss men naturligtvis även ett kort.

Så här blev det. Dåligt ljus när jag fotade så jag var tvungen använda blixt och det blir inte riktigt rätt färger då, men ni ser ju hur det ser ut iaf.


Baksidan



Idag är jag ledig och försöker få ihop några julkort men det går lite trögt... Samtidigt försöker jag gå in ett par vinterkängor som jag har köpt och det går väl oxå lite trögt. =)   När jag hämtade posten idag väntade en postpåse i lådan. Den var fylld med små paket- ett för varje dag i december. (förutom fyra dagar) Det var paketen från swappen jag är med i, där vi har gjort 20 paket som vi byter med varann. Men nåt hade hänt med ett av paketen- kartongen var alldeles platt och tom men inget hade trillat ut i postpåsen heller? *förvånad*  Det ska bli så spännande att börja öppna de andra så småningom! *längtar*

Nu tror jag att jag ska härma Svante (katten) en stund, dvs lägga mig på rygg i soffan och vila en stund.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test