Som jag lovat...

Nu kommer här lite bilder på det jag pysslat med sista tiden. Men tyvärr är bilderna av dålig kvaliteé, det är så svårt att ta kort som återger färgerna rätt. Men ni får iaf en liten uppfattning om hur korten ser ut. =)

Först ut är ett kort som jag gjort till en arbetskamrat- frågan i "bubblan" är ett internt skämt mellan oss. Kortet är vikt så det bildas två fickor för tags eller annat. Som så många andra ideér kommer även denna från hÄnglarbloggen, Anna Göransson är den finurliga.

Biljetten, där det står perfekta ögonblick har jag skrivit ut och "gjort". På bloggen Scrapbooking enligt Mirabyll kan man hitta fantastiska saker att skriva ut och använda i sitt skapande. Denna tjej är superduktig och underbart rar som delar med sig till oss andra!



De två följande är farsdagskort. Som sagt, USEL kvaliteé på fotona...
Här är det gröna och bruna toner som dominerar. Använt ytterligare en biljett från Mirabyll.





Här är kortbasen svart och sen är det enfärgade beige och även det mönstrade har beige botten. Nåja, ni får hålla till godo med detta. Datumrutan är utskriven från Mirabyll- ni anar att jag gillar hennes ideér va?!


Julkort och födelsedagskort väntar jag med att visa. Kom precis nu på att jag glömt fota tag-slide-kortet.. springer genast och gör det... vänta en stund =)

Så där, nu har jag fotat det oxå. Jag är inte helt färdig med detta kort, har bara gjort själva grunden- utsmyckningen kvarstår.






Nu har ni fått se allt jag kan visa för tillfället. Återstår bara för mig att göra mig klar inför jobbarhelg.

Hoppas eran helg blir bra och att ni får den vila ni behöver!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Mona

Vilka fina julkort!

Kul med lite "annorlunda" kort.

Kram!!!!

2008-11-16 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test