Tråkigt men sant..

...jag har blivit förkyld.. igen! I helgen hade vi två brukare som var rejält förkylda och nu är det min tur. Började känna att jag hade ont i halsen på måndag kväll och igår var jag allmänt risig och näsan blev täpp. Tempen steg lite igår eftermiddag men jag tog en Ipren och idag har jag ingen feber. Det är en liten tröst iaf. Jag är så less på att vara förkyld, nu är det tredje gången sen i sommar. =( Men jag tror (hoppas) att det inte blir så långvarit. Det känns då så just nu och det är ju bra.

Men jag fick ändå en kanonstart på veckan.. berättade ju tidigare att Catta hade en dragning bland kommentarerna på sin blogg och trot eller ej, men jag blev faktiskt en av vinnarna! Wohoo, jag brukar aldrig ha tur i dragningar. Så det var ju superkul, nu väntar man bara på posten!! Tack Catta!

Idag har jag bakat två långpannekakor, vi har hantverksmarknad på bygdegården på lördag och då säljer vi bl a fika. Jag har gjort morotskaka för det brukar vara populärt. Imorgon ska jag baka dumlekakor oxå, det är SÅ gott. =)

Bloggen är sig ju inte lik som ni kanske har uppmärksammat...=) jag håller på att laborera lite med den men det tar sån tid eftersom jag inte är så haj på detta med koder. Vi får se var det slutar.

Nu längtar jag bara till ledig helg, men det är två kvällsskift kvar innan det sker. Imorgon klockan 22 firar jag! =)

Kram, Jeanette

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Goder Morgon och tackar för värmande kommentar !! alltid roligt om man inspirerar någon !! tyvärr är ju tiden det som är den största begränsningen när man pysslar, man har alldeles för lite tid för det s Hoppas du får dig en "stund" !!

2008-11-20 @ 06:06:15
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Hoppas att du snart blir bättre, INTE roligt med förkylning!

Jag är lite avens på att dina dumlekakor kommer att finns långt från mig...de är ju sååå goda. Jag hoppas marknaden blir bra, konstigt att inte vara dit detta år.



Kram från mig,

Ejja

2008-11-21 @ 08:47:45
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test