Helgen är över

och en ny vecka väntar. Men jag är ledig idag oxå så det är ju skönt! =) Helgen har varit lugn och jag har bara gjort "roliga" saker. Fredagkväll var vi till vänner och drack kaffe och surrade. Mycket trevligt för det var länge sen vi träffades. Efter hopptävlingen i lördags for vi till J och A-S och vi pysslade lite. Mest drack vi vin och surrade men jag lyckades måla några stämpermotiv oxå. Perfekt att kunna förbereda så det finns klart när man ska göra julkort. Igår var vi hemma nästan hela dagen och jag lyckades göra två julkort- hade tänkt hinna fler men det ville sig inte... Jag har haft lite sämre i ryggen i slutet av förra veckan så måste lyssna när den säger till. *suckar* Det är dock bättre nu men man får inte förhasta sig och pressa på för mycket. Skynda långsamt är mitt motto för tillfället...!

Idag kom det första alfabetet jag vann på eBay. *jippi* Det är jättefint- nu måste jag bara sätta foam på diesen och sen är det bara köra!  Jag är supernöjd, det följde även med lite olika shapes som jag tror jag har stor användning av. *klappar händerna*

Igår gjorde jag en liten beställning hos Stämpelgården, bara dubbelhäftande tejp, en julstämpel och glitterlim. (vet att jag sa att det var färdighandlat för ett tag, men detta är ju saker jag måste ha! =)) Det är svårt att hålla sig från shopping men nu ska jag försöka- det är ju ingen idé att handla en massa om man inte hinner använda det. (klokt va?) Hahaha...

Det här kortet gjorde jag för ett tag sen och nu har det nog nått sin mottagare så jag kan visa det. Ordet tack har jag stämplat ut från ett foam-ark. Kul material att jobba med. Det finns färdiga alfabet att köpa som är gjorda av detta material, men jag hittade en affär som sålde ett paket med 20 ark i 10 olika färger. Perfekt för då kan man stansa ut precis det man vill!



Bye bye för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-27 @ 18:57:02
Postat av: Linda

tror våra brevbärare/tidningsbud måste gå lite högskola, kan ju vara rätt knepigt att göra det rätt;)

tenta i körstil samt brevlåde läggning// vad tror du om det??

2008-10-27 @ 21:18:05
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Linda och Hugo

hej, här börjar vi vara friska nu,,, peppar peppar. du, jag behöver tips,, vi ska fördjupa oss inom något ämne, i en av kurserna jag går,,, ex lera,, har du något förslag om någon hantverkare som kan tänkas vilja ta hand lite om mig, berätta om sitt arbete osv. Jag har likson stiltje i skallen// Kram linda

2008-11-03 @ 19:32:44
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Vilken toppensida du länkade till hos Ejja!!!

Den har jag lagt till i favoriterna =) Tack.



/Johanna

2008-11-04 @ 22:41:30
URL: http://www.mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test