Utmanad

Blev för ett tag sen utmanad av min svägerska Eivor och nu ska jag ta tag i den innan jag glömmer.


Tre saker jag gör när jag vaknar:
- kokar kaffe
- matar katten
- läser tidningen

Tre saker jag måste ha under dagen:
- kaffe
- tv-stund
- sudoku

Tre personlighetsdrag hos mig:
- envis
- pliktskyldig
- empatisk

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- min familj och mina vänner
- scrapbooking
- hästar

Tre saker jag är rädd för:
- att jag eller nån närstående ska bli sjuk
- att bli arbetslös
- att min katt ska bli överkörd när han envisas med att vara på vägen..

Tre saker jag drömmer om:
- större hus
- hund (dvärgschnauzer)
- lottovinst  =)


Skickar denna utmaning vidare till: Catta och Familjen Bäcklin

Annars har jag varit ledig idag och faktiskt putsat fönster! Inte det roligaste jag vet men det gick förvånandsvärt bra och ganska snabbt. Skönt att ha det gjort i alla fall. På eftermiddagen fick jag besök av bästa fastern och hon hade med sig gott fika. Bra belöning efter fönsterputsningen... eller hur!?

Nu är det två dagars jobb som väntar men sen är det ledig helg!!

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test