En snabbis..

Är på jobbet nu så jag tänkte bara uppdatera här lite snabbt.. Nu har vi fått hem alla vitvaror vi beställt till köket och det blir bra när allt är klart. Det enda som saknas är de nya bänkskivorna. Men det finns två moln på horisonten- fläkten visade sig bli ett litet problem att installera- hoppas att det löser sig och den nya kylen/frysen låter väldigt högt när kompressorn går igång... Det står att den kan göra det en stund när den är ny men nu har den gjort det en gång i timmen sen igår kväll... Ska in till butiken idag och höra om detta, slutar det inte får de tillbaka den! =(

I övrigt har det snöat en del här och det är väldigt trevligt så det blir lite ljusare ute, men det är jobbigt att köra bil för snöröken, trodde inte jag skulle ta mig hem igår. Spännande var det i snömodden med ett släp bakom bilen.

Ledig imorgon och då blir det surströmming till lunch hos min faster... gott, gott!! Förrutom det ska jag bara njuta av ledig dag och inte göra nåt speciellt.

Så, det var alles för denna gång- på återseende!


/Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test