Gott slut..

 och Gott Nytt År! Imorgon är sista dagen på detta år och sen ska man lära sig att säga och skriva 2010- det brukar ta ett par veckor innan det flyter automatiskt för mig.

Vi har haft en trevlig och skön julhelg, mycket god mat och gott sällskap. Vi måste ha varit snälla under året med tanke på alla fina klappar vi fått! Det absolut bästa jag fick, som jag önskat mig i flera år, var en spark! En jättefin hopfällbar en som man kan justera handtaget på. Tack mamma!

Nyårsafton ska vi fira hos våra kompisar J och A-S, det blir en stilla och mysig kväll. Vi ska testa att göra lite olika drinkar hade vi tänkt, får väl se hur det slutar...     2010 Drink

R har snöjour så han är chaufför och får dricka Portello!

Har varit en sväng på stan idag och jag kan lova att det var FULLT med folk. Man får skylla sig själv som inte planerat bättre och gjort bort ärenden tidigare... Och dessutom har vi 20 grader kallt så man vill helst bara vara inomhus. Men nu har jag kokat kaffe som jag värmer mig med innan jag ska göra klart ett kort jag började med igår. Det är min chef som beställt ett grattiskort så jag hoppas hon blir nöjd..

Sköt om er och ha en trevlig nyårsafton. Ett nytt inlägg kommer nästa år!!  Laugh  Way Too Happy

Happy New Year









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test